Alldeles alldeles underbart!

Jag måste tyvärr fatta mig kortfattat idag också, för här är klockan tjugo i tolv, vi har fortfarande inte riktigt packat färdigt, vår taxi till färjan åker klockan nio imorgon bitti och vi sitter på stranden där det finns hyfsat internet eftersom vårt fortfarande inte fungerar.

Imorgon åker vi till Koh Samui med färja på morgonen för att flyga till Bangkok på kvällen. På tisdag åker vi från Thailand via Ukraina hem till Sverige, så 21,30 svensk tid landar vi på Arlanda.

Vi mår hur bra som helst (bortsett från tröttheten och hungern jag nyss kände, innan vi åt middatg, halv elva(!) och min frukost bestod av havregrynsgröt, så också min lunch, fast två tallrikar och mellanmål av crepes). Vi har spelat kort på stranden idag och njutit av det fina vädret. På kvällen följde vi med på ett sista dyk, ett nattdyk, riktigt fint och ASroligt! En norrman, en jättetrevlig svensk tjej och tre halvskumma kanadensare!

Men ha det så bra, på torsdag är jag hemmahemma och då dröjer det inte länge innan ni får veta mer om vad vi gjort de här jättebra sista dagarna och får se de jättecoola bilderna jag lyckades ta igår på ett av dyken och allmänt fler av våra sista bilder.

Vill ni gå in och titta på hemsidan så är den nu i stort sett klar, men vi har några saker som vi ska fixa i Sverige, texter som ska ändras, som vår handledare håller på och skriver nu. Dyka-i-thailand.se, enjoy!

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är så efterlängtade och VÄLKOMNA hem!!

2010-04-04 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0