April, april?

Om jag inte uppdaterar bloggen nu när vi är i Thailand beror det för det mesta på att internetanslutningen inte fungerar som den ska, eller som igår, att jag helt enkelt somnar helt utmattad utan att ha uppdaterat.

Gårdagen innehöll mest mulet väder, varför vi valde att se oss lite mer om i butikerna häromkring och jobba med hemsidan. Dessutom åt vi sanslöst goda revbensspjäll med pommes frites, jag har nog seriöst inte varit ordentligt mätt sedan vi åkte från Sverige, igår var jag så mätt så att jag fick ont i magen.

Kvällsmaten bestod, för min del, av en mini breakfast, så jag har druckit mitt första te i något annat än en plastmugg, också det sedan vi åkte hemifrån, jag som annars är en te-oman, jag dricker vansinnigt mycket te hemma..

Idag har vi återigen varit och fotat vid poolen, men idag var objektet ett annat, nämligen vår handledare, Assar. Bra bilder blir det och snart är hemsidan uppdaterad, fin och färdig :-)

Nu på kvällen har vi spelat kort, 500, jag totalvann den första omgången, andra omgången gick mindre bra.

Imorgon ska vi på morgondyk med Assars grupp, vilket innebär att det blir uppstigning strax efter sex, alltså läggdags nu. Ha en bra kväll och håll tummarna för att vi ska få se en valhaj imorgon! (Det är världens största fisk, den kan bli upp till 12 meter lång, de hade sett två(!) sådana idag när de var ute och dök)



Jag måste också säga att jag hoppas att ni har lyckats med något aprilskämt idag, Sebastian visste inte vad det var för datum idag, han har därför inte lurat mig och jag lyckades sådär med mitt.. Min snälla moder lurade mig att jag skulle få ta mig hem på egen hand från Stockholm när vi kommer fram på tisdag kväll, (Sebastian ska inte hem) som tur var så var det inte så :-)

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A - TAZ.BLOGG.SE

Söt blogg:)

Blev du lurad på något april skämt igår?:)



/N.

2010-04-02 @ 00:20:09
URL: http://taz.blogg.se/
Postat av: Tobias Härnvi

Valhaj vore fantastiskt! Hur ser säsongen för valhaj ut på Koh Tao? Finns det chans att vi kan få se en i sommar när vi kommer dit? Vi anländer förmodligen i månadsskiftet juni/juli och stannar ett par veckor.

2010-04-02 @ 15:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0