Hemma

Efter två nätter i Stockholm så är jag hemma. Vi åt jättemysig middag igår;

*grillat kött
*bakad potatis i räk- och romsås
*kladdkaka med godisfiskar på

Sedan var det massage med kokosnötsolja som gällde, min minsta bror fick bland annat det i present när jag kom hem, där presenten egentligen var att jag ska massera honom igen nu när jag är hemma. Efter en halvtimmes massage, Thailandsberättelser, Kalle Anka och sagor somnade vi båda två (klockan halv nio).

Idag är det plugg och uppackning som står på schemat. Jag har skummat igenom några av bilderna som ni fortfarande inte fått se och plockat ut 32 stycken, då är det fortfarande bilder jag inte har än, de är på Sebastians kamera uppe i Norrland. Alla kommer dock inte på en gång, ha tålamod mina vänner!



Mästerfotografen fotar i poolen



Gilla dykning!



Gilla våtdräkt, för det här var lite kallt..(jag testade ett dyk utan våtdräkt, efter det körde jag bara med)





En trött herre sista morgonen på Koh Tao





Mitt mörka bröd (man fick välja mellan mörkt och ljust, jag vaölde ljust.., eller?)



Lingongrova, ägg och kaviar i mitt härta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0