Lördag

Det var tänkt att jag skulle träna polo idag, men så blir det inte, både tyvärr och inte tyvärr, tyvärr för att det hade vart roligt och inte tyvärr för att jag ska och fira några familjevänner som firar 10-årigt bröllopsjubileum, vilket ska bli mysigt! Men här blir det mer Thailand :-)



Här är det inte zoom som gäller, NÄRA var jag!



Otroligt fin, inte lika fint att trampa på en sådan dock, det gjorde jag när vi var i Jamaica för ett par år sedan, ont..



Den goda blåbärssmoothien från flygplatsen på Koh Samui och det mysiga caféet. och för er som undrar hur det gick när vi spelade 500 så kan jag ju tala om att jag vann, till servitörernas förtjusning, de skrattade gott åt Sebastian.



Påväg mot planet som skulle ta oss till Bangkok.


Nubörjar det bli lite mer ordning i mitt rum. Igår skulle jag packa upp, jag gjorde det till hälften. Jag packade upp alla grejerna, men sedan fick de ligga på golvet och i sängen till förmån för roligare tillbringande av tiden. Vi tittade på "Så Olika" igår, den var riktigt bra, och slutade så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0