Mycket snack lite verkstad (Mycket som händer, lite bloggande)

Många och långa dagar. Jag är ledsen för den hemskt dåliga blogguppdateringen, men för det första har jag varit sjuk och för det andra har jag trots sjukdomen haft väldigt fullt upp.

Lördag:  Jag jobbade, hårt, med projektarbetesrapporten, på kvällen var det konfirmationsfirande eftersom min äldsta lillebror konfirmerar sig nästa söndag.

Söndag: Födelsedagsfirande! Det önskar jag att det var lite oftare, mycket roligt! Dessutom har jag under de stunder jag inte födelsedagsfirat dykt in i fakta om Michael Jackson till en engelskauppsats som jag ska skriva, mycket intressant!

Men nu måste jag säga att jag hoppas att jag snart blir firsk, det börjar bli aningens tröttsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0