We are on our way home!

Nu siter vi pa ett jattemysigt cafe i Koh Samui och ska flyga till Bangkok om nagra timmar. Har har jag atit den ackligaste pizzan jag nagonsin atit, men som tur var sa hade de sedan pa det har cafet en jattegod blabarssmoothie.

Vadret ar fint och var det pa farjan hit, vi sat pa taket, vilket var riktigt skont.

Packningen var avklarad redan klockan ett i natt, vi hade lite for mycket grejer forst, men kom pa att vi ju kunde checka in mer an tva vaskor i bagaget som vi inte ville ha som handbagage och da loste det sig.

Nu blir det lite kortspelande, vi var har sex timmar innan avgang, bra att slippa stressa ;) och jag maste vinna over Sebastian snart han bara vinner och vinner, sa ni far halla tummarna!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lycka till med resan hem!

Har ni vägarna förbi norrland så får ni jättegärna sova hos mig =D

2010-04-05 @ 20:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0