Glad att jag inte är spelnörd!

Vi har haft som uppgift i ett av våra ämnen att spela ett datorspel så att vi ska kunna analysera det. Jag spelade The Sims 2, det var jätteroligt förra veckan, men jag måste säga att det blir ganska enformigt efter att ha spelat det ett tag. Jag tror inte heller att det är meningen att man ska bli åksjuk när man spelar ett sådant spel, skumt faktiskt. Men jag har nog spelat det tillräckligt mycket för att kunna analysera det nu, så då slipper jag spela mer :)



Fast jag kan se ganska nördig ut när jag sitter vid datorn..;) (fast här är en bild när jag gör något skolarbete)


Kommentarer
Postat av: David (KSS)

http://www.youtube.com/watch?v=MMXME2pm83c

2010-02-16 @ 08:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0