När man äter hela kakan och samtidigt har den kvar..

Om man går på café så kan det ju hända att man vill ha mer än en sak, det brukar hända mig i alla fall. En smart sak då är att man kan dela, enklast om man är två eller fler förstås. För då köper man en grej, ger halva till sin kompis (eller den som man är med) och får halva av hans eller hennes. Typ igår, när jag verkligen verkligen ville ha tre sorter, så var det så lyckligt att min lillebror också ville ha dem. Så då köpte vi alla tre och delade på dem så vi fick hälften av alla, asgott. Men det jag inte tänkte på var att man kanske inte orkar så mycket om man precis ätit middag innan, så smartheten pajade, man kanske ska nöja sig med en i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0