Dykarkursen har tagit sin början!

Dykkursstart hade vi idag klockan fem, det känns som om det kan bli riktigt roligt! Vi är bara fyra stycken, jag tror att det är lite, men jag vet ju faktiskt inte..

Förutom det så har vi idag ätit den, enligt mig, godaste middagen hittills; Pannkakor med bananer och choklad! JÄTTEgott! men det kanske inte räknas som middag..

Vi var duktiga idag också för vi var och handlade, toalettpapper i storpack och vatten, också det i storpack! Duktighetsgrej nummer två var att vi gjorde vår hemläxa direkt när vi kom till rummet efter kursen, och gjorde den jätteordentligt. Slutligen duktighetsgrej nummer fyra (eller jag vet inte om det är så väldigt duktigt egentligen) så har jag nu packat upp min resväska ordentlig och ställt undan den, (efter fem dagar i det här rummet) och så städade vi upp ordentligt.

För andra gången på kort tid så pratade vi med ett äldre par från Sverige, trevliga var de och även de, som det andra paret, berättade för oss om deras barn, Sebastians teori var att de saknar sina barn och därför dras till ungdomar.

Imorgon ska vi ha en teorigenomgång som börjar klockan nio och sedan ska vi göra bassängdyk efter lunch.

Puss och kram!






Kommentarer
Postat av: FRÅN JULIAN.

Tack för att du skrev till mig. Värld bästa stora sira.

2010-03-15 @ 20:01:33
Postat av: Anonym

Hej!

Nu är jag här och snokar. Verkar toppen! Kul med alla spontana iakttagelser och fina bilder. I morgon skall jag lura hit hela arbetslaget och till helgen kommer jag att gå igenom allt med vårt resesällskap inför sommaren. Koh Tao verkar helt rätt för våra familjer!

Lyssna nu noga på genomgångarna på kursen (även Sebastian!) och ha underbara dyk!

2010-03-15 @ 20:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0