Hur man botar en sjukdom

Sebastian trodde att min sjukdom igår berodde på tre saker:

*För dålig kost

*För lite vatten

*Väderdepression



Därför har jag idag:

*Ätit både spaghetti och köttfärssås och tacos (och bananasplit, vi delade den :-))

*Druckit mängder med vatten (jag har i stort sett vart konstant kissnödig idag)

*och njutit av att det var sol idag. (Jag somnade med benen i vattnet, liggandes på mage vid strandkanten och låg där i säkert en timme, enligt Sebastian i alla fall)










Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej! Vad pigg och glad och frisk Du ser ut idag! Den minen som Du har känner jag igen!



Kram Pappa

2010-03-29 @ 23:53:40
Postat av: Ronja

INGA AVIS JAG BLIR RONJA!

2010-04-02 @ 14:35:12
URL: http://typisktronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0