Strålande!

Bra dag idag, strålande vackert väder! Så bilderna vi tog på dykarna i vattenytan verkar bli jättebra! Vi var också med själva nere i vattnet, men sikten var tyvärr inte så jättebra så bilderna därnere blev inte så jättebra. Men eftersom jag brände sönder mina knän den tredje dagen vi var här, jag missade att smörja in dem, så har det börjat flagna nu. Under vårt andra dyk för dagen var det en fisk som åt på mina knän, den var kanske fem centimeter lång, lite äckligt i och för sig, men det var ganska coolt!

På kvällen följde vi med gruppen ut och åt, vilket var riktigt trevligt.

Imorgon ska vi följa med delar av gruppen, de som valde att fortsätta till steg två på kursen, ut och dyka och ta bilder. Men nu är det snart sovdags för det var tidig uppstigning idag.. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är SÅ snygga!!!

2010-03-26 @ 10:23:16
Postat av: råbert

Så nigger ;)

2010-03-26 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0