AC2!

Just nu sitter vi på vår favoritrestaurang hittills, AC2, de har trevlig personal, god mat och fint läge. Som de flesta restaurangerna som vi varit på ligger den inte många meter från stranden och har dessutom relativt bra "gratis" internet. (Det finns inga gratis luncher, som vi har fått lära oss i samhällskunskapen ;) vi måste ju köpa något för att få sitta här och idag blev det en flaska vatten.)

Jag har nu, kanske, fått bättre koll på hur jag ska göra med hemsidan och Sebastian jobbar på med bilderna. Men vi börjar blir hungriga och tänkte äta snart. Idag blir det spagetti och köttfärsås, jag betvivlar att den är lika god som den min bror gör, men det blir nog bra!

Här kommer fler av de undervattensbilder som jag har utlovat:













Just det, jag måste bara säga att vi sov gott i nybytta lakan för första gången sedan vi kom hit!


Kommentarer
Postat av: råbert

hej hade du inte tagit ett kort på den där ålen ?

2010-03-24 @ 07:51:41
Postat av: Anonym

sphagetti o köttfärssås

2010-03-24 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0