Koh Nang Ngyan

Dagen började tidigare idag, jag vaknade av att jag hade drömt mardrömmar och låg och grät, inte så jätteroligt. Därför gick jag upp trots att jag hade kunnat sova längre, väntade en stund och gick tillslut in och väckte Sebastian. Vi spenderade dagen på grannön, väldigt fin och det var hyfsat väder, lite dis hela dagen, men solen syntes ändå.

Nu har vi jobbat en stund med hemsidan. Det har gått mycket bättre än igår, när jag laddade upp en sida på internet, utan bilder. Problemet igår löste jag dock snabbt och idag har vi inte stött på några större problem.

Vi köpte den andra Batman filmen förra veckan, men den fungerade bara en timme, idag visar de den på en av restaurangerna här, så där tänkte vi äta ikväll.

Förhoppningsvis är internet lite snabbare när filmen är slut, för då kommer det fler bilder :-)

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0